Åka hem...

torsdag 11 december 2008 16:27

I morse när man vaknade och tittad ut genom fönstret i forshaga så såg man; SNÖ <3

Otroligt härlig morron! förutom att jag var trött som vanligt "/. Maxen är bra nu, så otroligt sköönt! Han blir hemma hela nästa vecka så han kan få återhämta sig, färdig med allmänlydnads passet så. I dag började vi 8.40 och slutade 12.00, skönt! gjorde färdigt Stora Stockholms uppgiften med så nu är alla uppgifter färdiga innan jul :). Har 2 prov nästa vecka; Engelska och djursjukvård. Plugg Plugg Plugg i helgen... Ska klippa mig i morron med, ska nog bara toppa det.

Igår hände det inte så mkt direkt, gick en promenad med Stoffe och Liam :). Sen blev de tv; Bonde söker böög och Oskyldigt dömd.

Nu blir de buss och tåg... Ååhhh! Vill inte hem denna helgen! Vill stanna! Jag menar med snö, trevligt folk och mysmys, kan de bli bättre?

Om en vecka lite drygt är det jullov, kommer sakna forshaga så jävla mkt! My Dog under lovet i och för sig, träffar många då hoppas jag! Som jag nog är helt säker på; Stoffe, Li, Sandra . J. och Siri <3

forshaga gänget, finner inga ord för att beskriva hur jävla härliga ni är

LOVE KISS HUG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0