back.

hejsan. nu är jag tillbaka i forshaga igen, skönt! har inte hänt så mkt kul direkt. så ja berättar bara om dagen ;). idag har det vart rätt okej skoldag, engelska i hundboxarna (läste), pof; gruppupg. & matte; slutade tidigare. sen på em. har jag inte gjort så mkt, är typ sjuk hostar o kanske har lite feber. men aja sånt är livet, är det inte värre så ska ja nog överleva, haha! har precis kommit hem från ridhusträningen, kul o träna! dom som va där som ja kände var; johanna L. johanna.H. julia, veronica, stoffe,bea & anna. det går rätt fint med träningen fjärren sitter faktiskt rätt okej. fotgåendet är väl lite segt (mattes fel). gjorde platsliggning idag med som jag inte gjort på jättelänge. det gick jättebra, nöjd :). sen tog vi en liten paus och kollade in dom andras träning. tycker det är as coolt när bea & spiros kör fotgående och ställande! så gulliga steg, och när han ställer sig så är det som en liten "bomulls-tuffs" som bara "poff" ställer sig, haha så sööt! sen kollade jag på stoffe och liam. så otroligt härliga att se tillsammans! "min" lille bus liam :). påtal om träning och så så ska ju stoffe och bea ställa upp i lydnadsklass 1 nu på söndag, önskar an fick se det :(. men håller alla tummar så hårt ja kan, tror i och för sig inte det behövs men. LYCKA TILL FRÅN MIG & MAX!

pusss. H & M.

 sötaste liam :) <3 &...
 ..stoffe :) härligaste teamet i forshaga!




Kommentarer
Postat av: johanna

va kul att du läser & kommenterar min blogg :) fortsätt med det! <3

2009-01-28 @ 22:49:28
URL: http://jmcw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0