...

måndag 30 december 2008 17:10

goo kväll allesammans! sitter här och väntar på mat, fläskfilè & potatiskroketter: GOTT :).

Vaknade i dag kl. 12.40, snacka om man är tröööött då eller? Gick o la mig kl. 02.30 i går, snackade med Stoffe :). Mamma jobbade i dag, när hon kom hem så tog vi en ficka och spelade ''fia med knuff'', som alltid ;) jag vann 1 gång, haha! Efter det så gick jag, mamma och pappa en promenad med Maxi & Lotta (grannhunden) :), sen gjorde vi hästarna. Så har min dag sett ut, väääldigt lat! SUCK, måste ta tag i detta nu!

Har också kommit på att detta är typ sista dagen på 2008. Det bästa med detta året är nog Forshaga och att man fått träffa alla underbara människor och dogs!  Helena *HJÄRTA* Forshaga-gänget :).

I morgon är det nyår, fest antagligen... aja, vill bara få det överstökat!

SNART är det My Dog med, såå jävla roligt! ska förhoppningsvis vara där 2 dagar :). En dag med mamma co. Sen kanske ja följer med Stoffe när han ska ställa Elliot, det får man ju bara inte missa :D! Bara en vecka kvar tills man åker upp till forshaga :D. Tråkigt med plugg...men roligt med VÄNNER!

Nu är maten färdig :)

ha det så jättekul i morgon allihopa & GOTT NYTT ÅR!!

kyss. H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0