Film, sooft & livräddning

onsdag 17 december 2008 12:31

Nu har jag vart på Deje badhus och "kört" livräddning, HAHA! Fy faan vad kul jag och Sara hade :D när vi kom upp ur vattnet så var vi mer döda än levande. Vi skulle dyka efter dockor och massa sånt... KASS på de! Dockorna väger ju typ 77 kg, och sen jag som väger 50? Den dränker ju mig! nåja, nu har man gjort det i alla fall...

Denna veckan är jag utan HUND! Så fort jag ser en hund nu så blir jag helt till mig. Saknar honom jätte mycket, blir så tomt :(! Men nu är det bara 2 dagar kvar tills jag fär träffa honom :D.

Denna "veckan" har de hänt lite, i måndags så var jag först hos viltarna sen såg jag på film med Stoffe och Liam :). Eller såg och såg, Stoffe skickade musik till sin telefon och jag sov typ...dom gick inte hem förrens klockan var ung. 00.30, ganska trött på morgonen kan man säga!

I går käkade jag tacos med Li, mumsigt! Sen gick vi med viltarna en sväng och sen såg vi på Titanic med HP, och Li somnade inte! Helt otroligt! Haha, gumman <3

onsdag kväll;

Jag och Li drog in till Karlstad och julshoppade efter badhuset, kul! Men hittade inte direkt något, bara 1 julklapp...skulle ju hittat nått att ha på sig på julafton, men de blev inget :(. Li shoppade för ung. 1200 kr! Så hon vart väl ganska nöjd... :). Och senare på kvällen så var de bonde söker fru (bög) det såg vi med Sara och Viggo :). De var ju innebandy cup mellan 10-02.30 som vi gick på men Sara följde aldrig med den tråkisen :(. Men jag och Li gick, träffade vår klass; härliga flickor! Men jag tröttnade ganska snabbt och när jag och Li skulle ut o möta Sara så gick jag hem med henne. Vi fikade när klockan var 12 på natten, haha sen fika. Men mysigt var det! Sen när Sara gick hem så kom HP och vi såg på "Där fick du".

BARA TVÅ DAGAR KVAR TILL LOV! då åker jag hem till min "bubbe"  

 Mys-dagar <3        

kyss på det 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0