forshaga är livet.

hejhej! väntar på att min tinis ska ringa, ska käka makaronisar & köttebullar ;). sen ska vi gå med vovvisarna o lite senare blir det sola solarium, fatta vad skönt!

i dag har det vart mkt att göra; engelska på morran. lånade en kass engelska bok som vi måste läsa & skriva om. fuck va tråkigt! måste göra det innan vi far. och sen vart det matte, fick våra matte böcker idag, suck fan va dålig jag är på det däääär...måste få gjort 20 sidor med. sen vart det lunch, jag, tina & sara gick först ner o rastade hundarna sen så gick sara hem till sig. tina följde med mig hem, o käkade pan pizza (fick reda på att det vart soppa; usch!). vi satt vid bordet o snackade, och så frågade vi typ varandra; när börjar vi idrotten? jag: 20 över va?
tina: 10 över är det tror ja. jag: okej. när klockan var 55 så sa vi att vi skulle gå, och när jag kollade på schemat fick ja se att vi började HEL!! snacka om lätt panik! och det som är så kasst me är att vi inte kan vara säkra på att vi kommer in heller får våran idrotts-hall är typ på industri-område. så man måste typ kolla me personalen o dom ska räkna oss o skit. men med tinas charmiga leènde så släppte dom in oss, tack o lov! så väl där så fick vi ingen frånvaro. jag tina & sara spelade badminton, så jävla kul! haha fan va sexiga vi vart ja o tina. hahaha! ja säger bara ett ord: SIGNE. *as garv*.

sen vart det vara projekt o företagande kvar, tråkigt men vi ska göra nån uppgift så de blir väl rätt okej. jag tina sara & sofiè ska välja ....... kan ju inte avslöja mer.

men va faan nu får hon vakna snart! hungrig som fan!
tina hjärta helena ; en sån söötnöt är du!

i morron blir är det hunddag, puss på det. bad med fisk 1, puss på det. på fredag är jag ledig & ska åka hem o kanske gå på bio, puss på det!

byebye. H.
  till dig </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0