go kväll

good evening. sitter just nu med HP och ser på jurassic park :). mamma & pappa har åkt, det är väldigt tomt nu. dom har hjälpt mig under dagen att göra ett "allrum" till ett jättesnyggt vardagsrum, tack tack som fan! blev as fint! bilder kommer sen :) (för den som är intresserad). i morgon vette fan vad som händer, suprise. maxen vart as glad när mammi o pappi kom :D. nu måste ja se på filmen, somnar snart.


pussar till min mor, far & till min hund. <3.

 
the best family on earth <3 love you.



Kommentarer
Postat av: Li

Men hallå! Jag kommer ju imorgon! :D:D:D:D<33

2009-01-10 @ 20:36:37
URL: http://liiastrand.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilken uppstylad family!!!!

2009-01-11 @ 19:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0