hem-hemma.

hello! nu är jag hem hemma denna helg. vart och shoppat lite idag med pappa, tack för alla fina kläder!
tågresan hem var lyckad, hade mina vänner med mig; nikka & ralle :). men kände int för att åka hem denna helgen, har haft så roligt i veckan. i torsdags var vi på deje badhus; ja, tina, nikka, danne, martin, boden, alingsås, adam ( nån mer? ). sen hängde vi med hem till nikka och snackade lite. sen på kvällen hämtade sonny ponny oss ;).

nu ska jag egentligen plugga matte & leta praktikplats, men orka göra det?

kan ändå inte koncentrera mig på nått längre, det finns för mycket i huvudet. i hjärtat gör det ont hela tiden av att inte veta hur det kommer bli.

person1: saknar dig min vän, men du måste förstå!; det kändes!
person2:  talar du sanning med allt du säger? vågar ja tro på det, jag menar varför just jag i så fall? kan inte stämma för jag är inte fin. men stämmer det så kan jag inte säga annat än att jag tror jag gillar dig.
person3: jag tror jag har sårat dig, jag är ledsen. men vet inte vad jag vill... tror inte vi mår bra av varandra.

bara 2 veckor kvar tills jag far; härligt att få komma härifrån!
 jag vill känna kärlek, snälla.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0