home, sweet home :)

nu är jag tillbaks i kära forshaga <3. Åkte i onsdags em. Skulle åkt tåg med Jonas (sportfiske 1) men det vart inte så, det blev buss, vi träffades i Karlstad C i stället. aja, den resan vart inte så lyckad! Men när jag & Maxen kom till forshaga centrum så möttes jag av mina gullungar! Sånt härligt välkomnande, finns inga härligare folk än i forshaga! nåja, Tina föjlde med in till mig, mysig prat-stund om allt som hänt under lovet m.m. Så otroligt roligt att träffa dig igen gumman <3 älskar't! Ganska onödigt att åka pp för "skolans"  skull, började ju i går med inskolning; sova i stallat med hundarna. Sen vart det fri träning, sen slutade vi. gjorde verkligen inget. i dag vart det lika så, enda skillnaden var att vi gjorde veckobesiktning med. jupp jupp, men fick i alla fall träffa alla :). I går em. så gick jag & tina med dogsen uppe i sisu, så mysigt! I dag blev det en liten promenad på fm. med mys-tina & mys-nicca. Och nu har vi precis käkat tacos, jag, tina & johanna. Gott som fan vart det! Tina skulle i väg till Oskar nu :(. Men hon missar massa myc med mig &  johanna + mys-jyckarna :). Ser på sällskapsresan;skidresan ;). jaja men nu måste ja se på filmen så ja inte missar heeela filmen.

P U S S  P U S S  /H   .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0