i går kväll.

i går kväll myste ja med flickorna tina & sara + deras dogs. mysigt! vi såg på film o käkade chips o godis, mumma. vi såg på göta kanal 2 ( tina and I goes crazy) och så såg jag och tina på "där fick du" ( tina and I goes mooore crazy) hahah! sara gick hem tidigare, skulle ge viggo mat :). hahah fifaan vilket jävla garv de va på min o tina då alltså, trodde fan ja skulle pissa på mig så jävla härligt kul va de :D

super-repliken: va gör du? määäter du skiiiiten!?   haha, *as garv*... fan vi bara älskar't!

en bild på min suuuuper snygga bruuud :D älskar dig gumman, du är finast!
 min underbara mupp :) visst är hon snygg?

så jävla skööna, älska mina super tööööser :) <3 big love!


pusss H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0