Lov

torsdag 18 december 2008 23:49

 I morgon skulle Spookie ha fyllt 10 år... Du finns FÖRALLTID i mitt hjärta!

I morgon blir det lov, så sköönt! Men måste upp rätt tidigt, packa klart, duscha och lite sånt...Sen kommer Helena och kanacka på dörren då bär det av till "Hugget och Vaket" :). Samling där för alla hunsportare <3 får lite betyg och sådant, visa bildspel för vad vi gjort under höstterminen.

Fan kommer sakna er så otroligt mycket!

Denna terminen har gått så jävla fort, ångrar aldrig på att jag började här! Träffat så många härliga människor, som Li sa; Forshaga never ends <3 och det stämmer, dogsen som människor!

Tack; HSPG1, för att ni gjort mitt liv så otroligt mycket bättre! även mina andra vänner i forshaga <3

Ni vet vilka ni är som betyder så otroligt mycket i mitt hjärta <3 


SLUT PÅ HÖST-TERMINEN I FORSHAGA 2008 / HUNDSPORT.

kramar och kyssar i mängder till er

H. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0