Maxen sjuuuk...

tisdag 9 december 2008 22:02

Trött trött trött är Helena i dag. Inte pepp på något, eller jo myskväll!!

Fy min stackars prins är sjuk! Antagligen magsjuka, bajsat löst (sprutat löst) sen i går... och kräkts idag i boxen och på promenaden, inget roligt direkt. Men ännu mindre roligt för Maxen. Så jag & Maxen knalla hem efter engelskan, slapp esteten. Men när jag kom hem så väntade det inlämningsuppgifter på skrivbordet, så jag fick gjort 2 i alla fall. Skönt o ha något färdigt innan jul! Duktigt Helena, förtjänar något gott! min önskning; att min hund blir frisk snaaaart, vill träna! :).

Fick springa över till apoteket med och köpa, Canikur. Hoppas det hjälper nu!

I morron blir  det en slapp dag;

* svenska- film

*idrott-skridskor

*data- prov  (inte så kul)

så ser min skoldag ut i morron, härlig! Får se vad det blir på kvällen, Max får ju inte anstränga sig så... blir väl någon kass film eller datan, suck vad tråkigt!

oooj! kom just på, hälso-samtal i morron som jag inte kan gå på, måste maila henne och säga att jag inte kan komma, har ju data prov då.. så måste sluta skriva nu.

pussar till min hund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0