my doog "andra dagen"

hallå hallå! fick övertalat mamma igår att åka till My dog i dag igen :D. Fick gå upp vid kvart i sju, o duscha sen blev det att ta bussen till götet :). Stoffe ringde väl sådär två-tre gånger, var la orolig ifall vi skulle missa hans supersnygga hund & Stoffes super proffsiga ställande! Men vi missa't inte :D kom typ precis i tid ;) ( 3:e pris & CK :) ). Sen fick han ställa Mariès hundar; Ellie & Doris. Om jag inte minns fel så fick Doris en 1:a och Ellie 2:a??

ja ja, sen fick vi hämta ut rosetterna o greja, mamma kollade på NM (freestyle). Sen kollade jag och stoffe lite mer på goldisarna så han fick käkat något ;). Sen kollade vi runt på "shoppen" och sist kollade vi på lydnaden; där ja träffade Ulli & Therese :). Sen åkte stoffe & hans mamma hem, lite tråkigt men skönt för elliot o komma hem.
Stoffes mamma; Lena fyllde år idag med, o ja glömde att säga grattis, taskigt eller!?
Så då säger ja; Grattis! ;). ps. tack för godiset & drickan med :) ds.

sen gick ja och mamma och käkade; nudelwok med kyckling, mums! Vi satte oss vid lydnaden igen, som ni märker, jag tycker det är superkul  ;). Där vi fick se Ingela tävla & Marika :D. Så suuuuperfina goldens!!

lyckad dag säger ja bara!! pusss på er alla som gjort denna dagen bäst på läänge! :D <3

Kommentarer
Postat av: Johanna & Majken

Åh jag är lite avis på My Dog! Hade också velat åka! Aja, det får bli nästa år! Förresten så går jag inte med på promenad imorgon. Pappa skjutsar upp mig och sover över så jag vill vara social med honom. Vi får gå en annan dag <3 Kanske tacos på fredag? kramis

2009-01-06 @ 23:31:40
URL: http://jlofgren.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0