nytt år & nya tag

lördag 3 januari 2009 17:02

jaa då var det nytt år då. Hoppas VERKLIGEN att detta året blir bättre än det förra. Det enda bra med 2008 var Forshaga!

Nyårsafton = SKIT, började bra men slutade som ett helvete.

Nyårsdagen= ÄNNU MER SKIT.

Varför passar jag inte in här? har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra. Vad jag än gör blir bara fel. Just nu vill jag skita i allt,  även forshaga. Orkar inte med pluggandet eller något. Känner mig så himla tom. Kärleken vill sig inte alls, bryr jag mig ens? gillar inte ordet kärlek, finns aldrig nått gott med det ordet. Kärlek varar aldrig för evigt, jag tror inte på det i vart fall. Då måste det vara nått fel...

Man kan inte lita på någon längre.

I dag har jag, mamma & Ulli gått på promenad med våra två busar :). Myrja hängde inte med i dag ( Ulli's andra Kelpie) synd. Men Max vart överlycklig när han fick se Muffin :D. Vi gick runt Backa, Mossbo & Lycka. Härligt när solen lös i nacken, det värmde gott.

 hejsvejs! H. 


Kommentarer
Postat av: DiaNa

"Kärlek varar aldrig för evigt, jag tror inte på det i vart fall. Då måste det vara nått fel...", så jävla rätt sagt! :D det stämmer så bra! :D

men jag hoppas ändå du får ett brau 2009 , kram!

2009-01-04 @ 13:59:04
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0