Promenad i skogen :)

söndag 30 november 2008  12:25

Vaknade i morse vid 9.30, härligt! Fast var ganska trött efter igår, gick och la mig vid 01.00... Det blev ingen tråk-dag i går direkt. Först så fikade vi med Annelie & Per sen gick jag och mamma ut o gjorde djuren, sen gick vi en promenad. När vi var på promenad ringde Hampus, blev bjuden på filmkväll :). Mamma skulle till Marit på kvällen, tjejkväll. Pappa skjutsade mamma,Annelie och Ann-sofie till Marit. Och så skjutsade han mig, Sandra och Emmelie till Hampus. Så vi åkte 7 i en bil... ;).

Det var jättemysigt! Viktor & Erik kom också :) Vi såg på "Ensam hemma" 1:an och 4:an. Den bästa filmen vi såg på var sjön... tycker jag.

I dag bär det av till Forshaga, inte jätteskoj att åka tåg & buss men men...Mysigt att vara hemma i helgen :). Gick alldeles nyss på promenad med mamma, pappa, Max & Lotta ( grannhunden ). Tog lite kort, men orkar inte lägga upp dom nu... får bli en annan dag! Fick ett sms av Stoffe, resultatet av utställningen i Hammarö : CK,  3:a chkl, 5:e bhkl :) GRATTIS TILL ER! 

ska gå och käka nu :) blir nog inte några uppdateringar direkt nu, har inget internet i Forshaga så :(. Nästa helg bär det av till "Stora Stockholm"!! :D massa shopping & fotografering förhoppningsvis :). Kommer inte hem då, utan mamma passar Maxen. TACK TACK mamma!

puss. H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0