sköönt.

gokväll! sitter här med magknip & huvudvärk, aj. men sööta tina kommer hit o ser på film med mig :). går nog över om jag bara tar det lugnt. har precis vart hos sara, hon lagade pannkakor till oss, tack! sen gick vi en promenad med dogsen :). myyys.

dagen har vart såååå skön!

gick upp kl. 8. sara o tina kom till mig, skulle gå tillsammans till skolan. på vägen till stallet så möter vi li & amanda, dom har fått ett telefon samtal från susanne som säger att inte våran biologi lärare kommer. hon var sjuk. så vi slapp den lektionen :D.

skulle börjat 9.40 med biologi och slutat 12, lång lunch sen svenska 1 ½ h. men nu hade vi bara svenska i dag och den började kl. 15.10. snacka om skön skoldag eller?

så nu blir det mys med tinis :). pusss H.
 nån som vill kyssa mig? :)

______________________________________________________________________________________________

fan! hur ska jag göra, blir tokig! saknar dig som fan, jag gör det! men jag vill att du ska förstå hur det känns för mig. för det känns så jävla meningslöst. är besviken & ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0