Tråkig hemma-dag!

söndag 28 december 2008 17:49

Idag är jag trött, sjuk,helt oinspirerad & allmänt seeeg!

Nu är julen över, lite skönt faktiskt. Det har vart mysigt, tack för alla fina julklappar! Jag fick:

* Kamera-objektiv

*Kofta & lång-ärmad tröja

*Presentkort på H&M - 100kr

*Filmer

* Spel - Så kan det låta

* Badlakan

m.m.                                                                                                                                                                     

Har ingen lust att skriva nått inlägg alls, känner att detta inlägget var ju helt onödigt eftersom jag hade inget roligt att berätta...Eller jo, igår red jag med Maxen i 1h; MYSIGT! sen när vi kom hem fikade ja med mamma o pappa sen bar det av till skogen igen där jag la ett spår till Max, han var rätt okej. Måste lägga ett spår till snart; svårare!

Längtar efter mina underbara vänner i forshaga! Alla träningskompisar och allting! Måste i väg till klubben snart så man får riktig träning, men inte direkt roligt att träna själv...får la ringa nån någon dag och höra om nån har lust att hänga på? :)

Måste kolla efter praktik plats nu med, har ingen aning om vart jag vill vara eller nått..börjar bli lite på tiden att kolla efter det nu!

Livet är alldeles för svårt för mig nu! Orkar inte med nått... Vet inte vilket "val" jag ska göra heller, Vad är rätt och fel?  Trött på uddevalla som fan och folket! Trött på kärlek! Trött på ALLT! mår så jävla dåligt; sviker min hund, sviker mina föräldrar, sviker allt runt om kring mig! Vill inte vara Helena Svensson; SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ MIG SJÄLV SÅ DET FINNS INTE! kommer aldrig komma nån vart ändå, så varför försöka? vill faan inte mer!



byeeee  helenaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0